Lite nytt.

Lite nytt fick jag med mig hem också. Fick bli lite till hemmet denna gång. Tyvärr kunde jag inte köpa allt jag såg, såg en otroligt snygg men dy tavla, och massa annat pynt. Men en annan gång kanske!
-
-
En fin prydnadskudde, HOME bokstäver, och kronan fick följa med hem, lite annat också som jag inte tagit kort på.
Nu ser jag på mästarnas mästare. Hur bra som helst. I morgon är det praktik som gäller, 2 dagar kvar, måndag och tisdag sen väntar tenta på fredag. Pepp!
Ha en fortsatt fin Söndag

/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh vilka fina saker du fick tag på!! :)

2012-05-09 @ 21:10:01
URL: http://johannacj.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2012-05-10 @ 15:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0