Grillings.

-
-
-
-
-
-
Inte helt fel att tillbringa en solig söndag hos pappsen. Jag mina älskade bröder och pappa har riktigt gottat oss på altanen, solat, lyssnat på musik och läst tidningar. Zico har ocksås strosat runt och mått riktigt bra, men det är dock alldeles för varmt för den stackarn. Det blev blandad grillning till middag och vi spenderade den naturligtvis utomhus. Åh sommar, ge mig mer =) Endorfinerna ger mig good feelings! Nu är jag hemma, ser på mästarnas mästare och efter det ska jag ta mig en kall dusch, sedan blir det en kvällspromenad med zico och en film kanske. Till veckan kommer jag ha näsan ner i kurslitteraturen, sista tentan på fredag =) Håll tummarna, sedan är det sommarlov. Jippi!

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0