Älskade sol.

Kom alldeles nyss in från en lång promenad i skogen tillsammans med mormor. Fick sluta tidigare idag så passade på att fånga dagen, är ju så underbart med sol. För bra för att vara sant. Humöret skenar iväg märker jag.
Sitter just nu i vanlig ordning och drömmer mig bort, denna gång drömmer jag mig bort till massa miljoner, ack va mycket jag skulle gjort då. Tagit motorcykelkörkort bland annat, det är fasiken det ända som snurrar runt i skallen på mig. Hur normalt???? (förmodligen på grund av det vackra vädret)
Nästa år då j*vlar ska jag ha det i min hand och där med basta.
Nu ska jag strax iväg till gymmet, blir ett spinningpass idag så hoppas svettas rejält.
Min framtida leksak, välkomnar den med öppna armar.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0