14.05.2012

Det börjar närma sig min födelsedag med stormsteg ser fram emot att fylla år, tycker det är mysigt att få gratulationer och lite extra kärlek den dagen. Så nu räknar jag givetvist ner, på onsdag blir jag 23.
Känns ändå som att det är något som saknas. Hoppas jag listar ut vad det är snart. Håller stenhårt fokus på mig själv.
I dag har vi haft kursintroduktion till den sista kursen för detta läsåret, nästa läsår blir det sista. Spännande. I alla falls å handlar det om multisjuka och det är en 3 veckor lång kurs. Detta ska nog gå vägen för sedan tar vi sommar och det kommer bli en sommar med mycket jobb men som avslutas med en resa till Alanya igen.
I lördags blev det ett par glas vin med goa Camilla (blev iof för många glas) så jag hade en bakisdag igår kan man säga. Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta in John Blund, är så trött körde ju hårt på gymmet Body combat och Body pump. Blir nog att sätta på älskling du har blivit en tjockis också.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0