1 Maj.

Nu är äntligen Maj kommen den bästa månaden på hela året enligt mig, den största anledningen är att det är min månad. Den 16 Maj fyller jag 23. Tiden går fort minsann.
Gårdagen var vällyckad men det känns idag, trillade in kl 7 i morse, efterfester i all ära men det behövdes inte i går. Har ju häcken full idag med plugg kan man säga.
Nu ska jag i alla fall upp till mormor om en liten stund på 1 Maj lunch, gott. Sitter och letar upp artiklar som jag ska ha med till parktiken och redovisa, måste göra färdigt det idag så jag kan börja tentaplugga.
Berättar lite mer om gårdagen senare. Har några fina bilder också.
/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbara maj <3

2012-05-01 @ 18:45:42
URL: http://johannacj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0