03.05.2012

Ytterligare en solig dag bjuder gudarna oss på idag. Bara älskar Sverige på vår och sommar halvåret, skulle inte vilja bo någon annan stans på hela jordklotet då. Dock har jag inte kunnat njuta lika mycket av solen som jag hade velat idag i med att jag har suttit inne på praktiken. Men har ju tagit mig en promenad nu när jag kom hem i alla fall. Hoppas på en fin helg, ska ju i väg så det hade vart super med sol och värme.
Nu dricker jag kaffe som skrivit (nedan) ska alldeles strax kila iväg till gymmet, idag blir det indoorwalking och kettlebells. I morgon är jag ledig, eller rättare sagt det blir en pluggdag, ska även försöka hinna träna innan vi åker i väg jag och systrarna Skoglycke.
-
Fick en fin duk av mamma i förra veckan, la på den nu efter jag städat på vardagsrumsbordet. =)

Ha en fin kväll

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0