Weekend till Krakow.

-

-
Nästa helg åker jag och D med hans arbetskompisar till Krakow över helgen vi har ett fullspäckat schema med aktiviteter, sevärdigheter, fina middagar etc Ska bli ritkigt kul att få komma iväg och efter att jag läst på och hört mig omkring angående Krakow så har jag bara hört massa positivt. Det ska tydligen vara en gemytlig gammal stad med massa shopping och god mat och dryck. Det ska vara mycket billigt med märkesvaror också så jag ser fram emot detta mycket. Får se om det kanske blir en vända till dit efter jag kommit hem då det finns en hög med koncentrationsläger bland annat man kan besöka och det skulle jag hemskt gärna vilja. Ska överrösa er när jag kommer hem på söndag med bilder och tips. <3
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0