Måndag.

image description
God førmiddag mina vænner. Efter en helt fantastisk helg i en fantastisk vacker stad Krakow ska jag strax bege mig hemmåt. Jag kan varmt rekomendera en weekend i Krakow, men skriver ett inlægg om det senare. Nu ska jag innan jag beger mig hem in till fredrikstad city och luncha med Goa Helen. Ska bli super, ska sætta oss på en uteservering och bara snacka skit en stund, vædret ær ju helt fantastiskt... Vårkænslor.
Nu ær jag ledig fram till onsdag då det børjar en ny kurs, psykiatrisk vård =) Så maximal njutning mina lediga dagar som ær kvar nu. På torsdag ska jag ut med hærliga klasskompisar och på fredag ska jag till gøteborg och træffa ælskade Johanna føljt av en lørdag med shopping med Pernilla <3 En toppenvecka helt enkelt.
Vad ska ni gøra i veckan?
/ Kærlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0