En helg full av Jobb.

Då var två av tre nätter gjorda men jag har faktiskt frågat en arbetskompis om hon kan tänka sig jobba min natt i natt och ja ska få svar om en stund. Jag har sovit så dåligt i helgen efter jobbpassen. I går sov jag 8-12 och i dag har jag sovit 8-13, det är alldeles för lite sömn för att hålla sig uppe en natt till.
När det kommer till nattjobb så är jag ju en van nattjobbare med tre sommrar fulla av dem, har alltid kunnat sova efter jag jobbat, okej jag är inte den som sovet mest utav alla men jag sover lagom, men denna helgen icke sa nicke. Aja, det är som det är, håller tummarna att Monika kan jobba nu.
Annars var jag med Robin en stund i går, vi tjötade och drack kaffe innan jag stack till jobbet annars har det itne hänt mycket, man är ju inte riktigt människa när man jobbar natt, hänger itne alls med i livet därför är det inget jag vill göra i framtiden direkt men detf unkar nu som extraknäck.
Ikväll ska jag och lillebror mysa. Vi har redan ätit lite tacos så det blir väl en film eller två om det nu blir som jag hoppas =)
Ha en fin söndag

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0