Älskade vår.

Våren är min absoluta favoitårstid det finns måga själ till det, bland annat att jag fyller i maj men också att den känslan man får när det börjar ljusna och bli varmt och soligt är obeskrivlig. I dessa våriga dagar som vart nu har jag passat på att vara ute. Har gått mycket promenader men också bara suttit ute med en kopp kaffe på balkongen med plugget i högsta hugg.
I dag ska jag strax sttarta tentarushen, har läkemedelsberäkning 2 tenta i morgon och jag kan inte säga att jag lagt ner mycket tid på denna tentan men jag tycker också att jag kan det så nu ska jag bara öva öva öva. Det är ju alltid lurigt med tentor man inte kan ha några fel på, ett slarvfel är alltid lätt att få. Men jag ska vara väldigt noggran i morgon och räkna tentan 3 gånger.
Hoppas ni haft en fin start på våren.

image description
-
image description
-
image description
Några bilder från en promenad i tisdags i eftermiddagssolen =)
/ Kärlek


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bästa du! Fina ❤

2012-03-22 @ 15:41:05
URL: http://anjapillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2012-03-26 @ 13:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0