Weekend no 22.

Hej godingar! Haft en fin helg med både nöje och jobb. I fredags firade jag fina Camilla som tog examen och efter det tog jag och Frida oss en tur på stan. Riktigt lyckad kväll! Många härliga skratt. Gjorde ju även min sista tenta inför sommaren i fredags och blev godkänd på den muntliga delen. Så nu väntar jag med spänning på den skriftliga.
I går jobbade jag kväll med mamma vi hade det riktigt lugnt och skönt, hann med mys hemma hos Frida efter det också.
Dagen idag har bestått av shopping, handlat fina underkläder och bikinis. Snart väntar ju turkiet. I augusti åker vi. =) tjejerna och jag!
Nu sitter jag i soffan och tittar på finalen av mästarnas mästare och äter himmelsk god mörk choklad med halonmousse. Riktigt lyxigt! Ska smälla i mig en hallonkesella också, gott!
Hoppas ni haft en fin helg ni också. För mig är det somamrlov nu, i en vecka! Sedan blir det jobb!
En bild från i fredags på krogen!

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0