Trivsel.

Det går bra nu känner jag har mycket bra vibbar inför framtiden och det är så kul på praktiken. Tror jag kommer utvecklas massor under dessa 7 veckor. Ser fram emot varje dag. Virginia är supertrevlig också och de övriga i teamet likaså.
Nu är jag ledig i morgon så ska strax sätta mig i bilen och åka till Dennis. Det blir en myskväll med någon bra film och god mat, har slängt i mig mellanmål nu så ska nog hålla mig tills dess. I går hann jag tyvärr inte träna så för att kompensera upp tisdagen får det bli fredagsträning i stället.
I morgon är det babyshower hos Helen, ska stanna på torp och köpa med mig en fin present till Katinka som strax ser ljuset för första gången. Sedan bär det iväg hemmåt för ett kttlebellspass.
Ska försöka skriva imorgon också. Det är bara så tråkigt att min mobilapp inte fungerar. Anyway.
Ha en underbar onsdagslväll <3

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0