15 Januari.

Inget internet fortfarande helt otroligt vad telia lyckas imponera på mig,. Sitter vi detta tillfälle i alla fall hos Sebastian, har haft en riktigt underbar helg. Haft älskling på besök och i fredags firade vi Marte och i lördags var vi i göteborg hos mamma och garry med familj och åt gott sen blev det en sväng till Pernilla och Johan på sena kvällen. I dag har jag shoppat lite faktiskt. Visar er massa nytt till veckan (då vi förhoppningsvist har internet)
I morgon ska jag på arbetsintervju, nerverna börjar infinna sig men jag håller tummarna och hoppas ni också gör det. =)
Ha en fin söndags kväll jag sitter och tittar på handbollen, ska bara glo på webtv sen. Mycket jag missat =)
Min förrätt i fredags. Serranoskinka med en god rucculasallad med lite kryddor och ärtor samt olivolja. Till varmrätt blev det lasange och till efterrätt ananaspaj =)
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0