11-12

Vilken lyckad nyårsafton vi hade jag och mina goda vänner. Saknade såklart mina pinglor som var kvar i Sverige men sådant är det ibland. Var även krasslig så det blev ganska tidigt men det må jag säga att bättre kunde det inte blivit.
Vi blev bjuda på tre rätters där huvudrätten var lite tapas aktigt, super gott. Kanske visar lite bilder någon dag frampå eftersom det var Charlotte som tog bilderna.
Hoppas ni hade en fin nyårafton och god fortsättning på 2012 - året med möjligheter.
Jag har inte något nyårslöfte i år, eller, jag och Charlotte ska endast äta godis och sötsaker en gång i veckan men det kan ju inte vara så svårt egentligen. Har ni några nyårlöften?


Charlotte och A-M vid tolvslaget med facklorna i högsta hugg =)

/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härligt:) samma här en dag i veckan! Å ingen alkohol förens ja fyller;) ska nog gå bra:)

2012-01-03 @ 14:49:47
URL: http://anjapillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0