Week no 8.

Nu går vi in i 8:e veckan i 2012 inte har jorden gåt under än inte. Tog en rejäl sovmorgon i dag, det var längesedan jag sov ut rejält kände jag. När jag vaknade gick jag långpromenad med Zico och nu avnjuter jag min första kopp kaffe. Gudomlig är den.
Helgen har varit lugn för mig, jag jobbade fredag - lördag natt och sedan åkte jag en sväng upp till D. Vi bara myste och tittade på melodifestivalen, haha, appropå den så tyckte D det var ganska okej att va norsk när Ranelids låt presenterades. Jag skämdes för att jag var svensk.... Men annars tyckte jag att Mollys låt var fin, gillade faktiskt Mattias Andreassons också det var synd att den inte gick vidare men melodfestivalen är ju vad den är. I går när jag kom hem skulle jag göra ytterligare ett workshift och efter det stod tacosen färdigdukad på bordet av min fantastiska sambo. Vi försökte även kolla på den nya Brad Pitt filmen Moneyball men den gick inte hem hos oss i varje fall.
Denna vecka kommer att fyllas med praktik tis-fre följt av en fartfylld helg minsann, kommer bli så kul. Snart sticker jag och D iväg på en wekend också. Sista helgen i Mars flyger vi utomlands. Kommer bli jättehärligt. Berättar mer om denna tur senare. Nu ska jag försöka komma igång med min hemtenta.

Förgyller bloggen med en bild från 2006, lilla tjejen.

Önskar er en fin start på veckan
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0