Ny vecka, nya möjligheter.

Måndagen den 6 februari börjar gå mot sitt slut nu. Jag har haft full tupp hela dagen med lite hemmaplugg på förmiddagen följt av situationsorienterad handledning i skolan på eftermiddagen. Var hemma en sväng hos mamma efter detta och fick mat, en jättegod köttgryta med ris och sallad. Det blev även en ca 40 minuters promenad med henne i kylan för det är riktigt surt i luften...
Nu har jag suttit och gått igenom min tenta från den 4e januari. Blir omtenta på den nu på lördag så jag känner att denna veckan kommer bli mycket intensiv. Blir pratik fram tills 1630 följt av träning och plugg varje dag fram tills lördag... pust..
Nu ska jag strax bege mig till gymmet för 45 minuters bodypump. Var ngn vecka sedan nu så får se hur detta går.. hoppas på rejäl träninsgvärk i morgon för då blir det ytterligare ett pass och ett indoor också.
Då ska vi se om jag kan hålla i gång uppdaterandet i fortsättningen. Jag är en periodare jag.
Aja
-
-
Några bilder från i torsdags när vi firade Charlotte, blev ett härligt kalas som slutade sent på natten. Herrejisses.
/ Massa Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0