Intar lugnet.

Vilken dag det har varit idag, en härlig effektiv en. Har vart på praktiken fram tills 16 efter det bar det av  direkt till gymmet för dubbelpass. 1 timmes Body Pump och 45 minuters Indoor Walking inte nog med detta ökade jag vikten på alla muskelgrupperna, hej träningsvärk. Så nu har jag precis satt mig efter att ha plockat upp tvätt (som Charlotte tvättat åt mig) och ätit mat samt duschat och diskat.
Nu ska jag tillbringa 1 timma med näsan i böckerna men jag har laddat upp med en god kopp Rabarber-vanilj te med en tesked honung och levande ljus som får höja stämmningen lite. Antagligen kommer jag somna som en stock sedan.
I morgon blir det en ny spännande dag på praktiken, redan inne på 4e veckan går så sjuuukt fort. Men nu är jag ganska självständig, går hem till patienter själv och tar prover m.m Nästa vecka har jag min kliniska examination så då ska jag vara väl förberedd. Men först tenta på lördag....
Just nu på mitt skrivbord =) Mys.
Hoppas ni alla har haft en förträfflig dag.

/ kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0