15 Februari..

Klinisk examination, check.

Äntligen har man det gjort nu är det endast fokus på de sista praktikveckorna (2,5 veckor) och öva öva öva. Ingen oro för examinationer.
I går hade jag en helt underbar kväll som älskade Charlotte anordnat, vad vore man utan sina vänner. Fan va jag älskar dem. ÅÅÅh bli alldeles till mig när jag tänker på hur lyckligt lottad jag är som har genunina och äkta människor omkring mig <3 Ger er lite bilder på den fina alla hjärtans dag i morgon!
Lördagen tillbringades förövrigt hos Johanna, hon firade sin födelsedag. Det var hur lyckat som helst. Vilka tjejer hon har i sin klass och i sin omgivning, massa härlig energi. Det blev även utgång i göteborg. En riktigt lyckad kväll helt enkelt.
image description
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0