Torsdag =)

Nu tittar solen fram märker jag och jisses vilket gott humör jag blir på då konstigt vad vädret ska påverka ens humör. Kom precis in från en långpromenad med Zico. Provade hans nya fina sele som han fick ärva av Troja även ett långt koppel som jag tycker är super att gå med i stan då man inte kan ha han lös.
Annars var jag i skolan i dag på en rikigt bra föreläsning. Riktigt intressant. Blir nog psykiatri för mig, har ju alltid varit intresserad av det. Hoppas det blir kul på praktiken också.
Nu ska jag skriva färdigt ett arbete och laga mat, blir kycklinggratäng med sparris till, gott! Ikväll vankas kettlebells och en tid för solarium.
-
Fina Z på promenad i hans nya sele och koppel =)

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0