Sunday comes with sun.

Vilket väder jag vaknade till i morse var härligt att gå ut och få luft och sedan avnjuta en god frukost. Hoppas vädret håller i sig nu, härligt med vår och sol.
Har precis kommit hem från en sväng på torp, mormor ville så gärna dit så jag tyckte att jag kunde hålla henne sällskap. Fick med mig 20 kg hundmat hem också, stor hund = mycket mat. Avnjuter också en kopp kaffe och en supergod ny smak av LOKA, hallon persika.
Nu ska jag nog passa på att ta mig en riktigt lång promenad får se om någon har lust att hålla mig sällskap, annars blir det söndagsträning ikväll, spinning 1700 och kettlebells 1800 efter det nalkas det tacos. Ska bli sååå gott.
-
-
Lite bilder från nu, söndag it is.
Vad ska ni göra idag?

/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den är så god:) vacker du är min vän❤

2012-04-29 @ 22:03:05
URL: http://anjapillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2012-04-30 @ 08:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0