Söndag.

Idag är det lagom tråkigt väder ute inte alls motiverande att ta en pw innan frukost men nu är det gjort i alla fall. I går hade jag ingen bra dag alls, förvånadsvärt eftersom jag har mått bra det senaste. Många minnen väcktes till liv men jag ska komma igen. Behöver vara ensam och tänka bara på mig själv nu ett tag så får man se hur allt går sen. Men just nu är det jätteviktigt för mig. Att vara lite egoistisk.
I dag ska jag plugga nu fram till 15 ungefär sedan bär det upp till pappa en sväng och vidare till gymmet för kettlebells, och senare till mamma för tacos efter träningen. Mys.!
Måste hitta något som gör mig på bättre humör... tips?
/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ibland behöver man få vara lite egoistisk! För att få upp humöret brukar jag shoppa, funkar alltid ;)

2012-04-15 @ 18:09:50
URL: http://johannacj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag har redan gjort det! Haha, det är de första man tar till!

2012-04-15 @ 21:51:06
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0