Skärtorsdagen.

Åh vilken härlig dag och framförallt kväll jag hade i går. Det var underbart att få bjuda hem släkten på fin påskmiddag. Alla var hur nöjda och belåtna som helst efter all mat och den goda cheesecaken som vi njöt av till efterrätt. Det blev många skratt och mycket gott i glasen. Kvällen avslutades med att Pernilla och Alexandra kom hem till mig och vi fortsatte kvällen ute i vimlet.
Idag är det långfredag, jag kommer tillbringa dagen hemma och bara göra ingenting, ska ut och gå en långpromenad med Zico och sedan äta rester från igår. Mest ser jag fram emot mina hemmagjorda potatissallader, dom går inte av för hackor om jag får säga det själv.
Här kommer lite summering i form av bilder.
image description
-
image description
-
image description
-
image description
-
image description
-
image description
-
image description
-
image description
-
image description
-
image description
-
image description
-
image description
-
image description
-
image description
-
image description
Något suddiga bilder dock men dom duger, notera mina älskade bröder, dom hatar att vara med på kort men dum som jag är tar jag kort på dom ändå. Retas lite är ju fortfarande underhållande.
/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härliga och fina bilder ❤

2012-04-06 @ 16:43:40
URL: http://anjapillan.blogg.se/
Postat av: Marte

Fina bilder på en fin familj! :) Ser ut som en supermysig påskmiddag!

2012-04-07 @ 03:10:29
Postat av: Anonym

=)

2012-04-07 @ 11:59:15
Postat av: Sandra

Tack =) Saknar dig Marte =/

2012-04-07 @ 12:20:08
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0