Pust.

Har precis klickat iväg räkningarna för denna gången. Är aldrig roligt. Fy, hatar det men det är väl ett nödvändigt ont med den levnadsstandard jag har.
Var ju i alla fall sjukt glad när jag öppnade lönekuveret denna gång, men dom blev som bortblåsta av h*lvetes CSN. Kräks.... 8303 kr rätt till dom men jag ska väl inte klaga som först fick en räkning på över 19000 :-O
Aja, nu ska jag alldeles strax plocka upp Sandra så ska vi gå en superlång promenad och efter det blir det hem till mamma och äta kyckling =) I kväll ska jag planera lite inför min födelsedag, vet inte riktigt hur jag ska göra, stor fest eller inte, det är frågan, men fest blir det i alla fall =)
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0