Ny vecka.

Idag är det en ny vecka och jag börjar så smått vänja mig med mitt nya liv. Nya liv i form av att jag är singel. Det känns blandat men förmodligen är det det bästa alternativet. Kommer att ta med mig detta förhållandet i bagaget och se tillbaka på det som något ljust och underbart stundtals och också svårt vissa stunder.
Dennis hade de bästa sidorna en man kunde ha men även de svåraste. Men allt man varit med om drar man lärdom ifrån och jag hoppas vi såsmåningom kan vara vänner. Jag har haft nästan 3 fantastiska år.
Nu tycker jag att jag avslutar detta inlägg genom att visa lite bilder från en romantisk middag jag och Charlotte hade i förra veckan. För att skingra tankarna lite.
/ Kärlek

image descriptionimage descriptionimage description
image description
Det serverades en god krämig pasta med kött och soltorkade tomater samt persilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0