Min dag i dag.

Sitter nu och dricket mitt morgonkaffe, vaknade redan vid 840 idag och gick då upp och pussa på zico lite sedan gick jag och la mig i gen och hör och häpna, då väckte pappa mig när han ringde, då var klockan 1030. Det var jättelängesedan jag sov så länge, nu när det är så ljust på mornarna vaknar jag oftast redan vid 9-930 och det är så härligt. Men det var bara upp och hoppa, sedan fick det bli en promenad med Zico och en tur till affären för att införskaffa kaffe och nybakat bröd. Så nu har jag precis fått i mig frukosten och sitter och drömmer mig bort till thailand och vietnam. Jag och Charlotte har löspratat om att spara pengar och åka i januari-februari nästa år. 9 dagar vietnam och 9 dagar Thailand. Får se hur det går annars tar vi en resa till Thailand bara. Var länegsedan jag var där och ett besök till är landet verkligen värt. Men men än så länge önsketänkande.
Min påskafton ska tillbringas hos Robin och hans familj tillsamans med min familj. Pappa och Sebastian vill säga då Matthias ska vara med hans kompisar. Efter vi ätit och druckit lite hos dem så blir det att träffa ytterligare vänner för att senare förhoppningsvist hitta ut till någon krog. Kommer förmodligen vara mycket folk ute men det kommer bli kul. Ser mycekt fram emot att träffa Robin med familj i alla fall, som på gamla goda tider, alltid så lyckat.
Men innan allt detta inträffar väntar jag på mammas Garry som ska komma och hjälpa mig borra upp spegeln över min skänk och även sätta upp tavellister. Sedan har jag köpt fika till oss så det ska bli mysigt.
Ha en fin påskafton.
Kanske ses vi ute i vimlet.
/ Kärlek

Robin, min älskade vän, vänner från födseln och resten av livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0