If i could turn back time.

Johanna finast och jag
-
Jag påväg dit, till åsa.
-
Sötaste
-
somsagt sötaste zicko är min
-
sleep tight
-
Sminkad inför utgången i Halmstad
-
Yes, We're done.
-
Tha Outfit -S-
-
Försöker Poosa på långt håll
-
Mee <3
-
Lustigkurre
-
Sandra
-
Omedvetna.;)
-
Pernilla ville inte vara med
-
Så söta är dom mina pärlor, elin och sanna
-
Jag och världens snyggaste Sanna
-
Ni är grymma flickor. Johanna och Charlotte
-
Puss no2
-
Och jag vet att jag klickar mn valp, men han är underbar
-
Outfit..MYYYYS
-
Igen!
-
Lika Glad som alltid, självklart!
-
Innan Sunny BEach
-
Oss
-
Beauty
-
S&R
-
Tovan
-
Titta där!
-
US
-
Schnyggt ..
-
Jag och Frida på Arena i Karlstad, bild tagen från efterfestens och aftonbladets vimmel!
-
Me noo likey
-
<3
-
Again
-

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vilka fantastiskt fina bilder ;)

2012-05-01 @ 18:45:00
URL: http://johannacj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst =) Saknar!

2012-05-02 @ 17:42:04
Postat av: Sanna

Så mycket kärlek! <3

2012-05-11 @ 15:48:46
URL: http://sannafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0