Härlig morgon.

Steg inte upp ur sängen i morse när klockan ringde. Jag var så himla trött och inte nog med det känner jag att det är massa jag borde göra som jag inte skulle hinna annars, så som tex göra superduper fint här hemma nu när jag ska få massa besök i morgon. Jag måste även ringa ett samtal till härliga CSN. Kan yppa så mycket som så här: JAG HATAR DOM. Så jag hoppas att dom lyssnar på mig annars sitter jag gött i skiten kan man säga....
I går var vi i Tyskland jag och pappa. Jag fick handlat med mig 6 flaskor rött, 3 3-liters boxar med rött, 2 flaskor rosé och 2 flaskor vitt i vinväg. Utöver vinet köpte jag 12 flaskor med ananas cider och 12 flaskor med vattenmelon cider, är ingen cider dyrkare egentligen men på sommaren kan det vara gott att dricka en emellan ölen eller vinet. Jag fick även med mig ett flak pripps blå hem. Så jag är jättenöjd och har nog faktiskt handlat mitt inför sommaren nu. Mer öl kommer nog behövas men jag prioriterade vinet eftersom det är sååå billigt i Tyskland.
image descriptionimage descriptionimage description
Mitt välfyllda vinställ, det ser tom fint ut när det är fullt. Zico ville såklart vara med på ett hört också!
-

Hoppas ni alla får en trevlig dag, nu ska jag andas och peppa mig själv inför ett jävligt hårt samtal med CSN.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0