F. Reinfeldt.

Då har man stött i hop med självaste statsministern idag och hans hur många som helst stiliga livvakter, precis utanför min dörr. Snacka om att jag blev lite chockad. Det är inte alltid man ser ett känt ansikte i denna lilla staden. Visste ju heller inte att han skulle besöka Uddevalla idag men det såg jag nu på nyheterna, en sådan händelse går väl inte uddevallaborna förbi menar jag haha ;)
Annars har jag bara tagit det lugnt efter praktiken idag, promenerade med Sandra och sedan åt jag hemma hos bästa mamma. En fin kväll. Nu däremot tittar jag på en dokumentör om uttöya, en amerikans variant. Man blri så ledsen, det är liksom overkligt. Fy! Stackars ungdomar.
I morgon är det skola som gäller, har handledning, ska bli kul att träffa sina fina vänner igen.
Sleep tight



/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0