.

Vilken härlig eftermiddag jag haft tog en riktigt lång promenad med Sandra och sedan gjorde vi tacos hemma hos Frida, en riktig tjejmiddag. Vi bestämde oss för att ha filmkväll tillsammans på fredag så det ska bli ritkigt mysigt. Känns som jag har all tid i världen nu när jag är singel. Men just nu känner jag också en stor saknad efter honom. Som att förlora sin bästa vän. Jag tycker att kvällarna är värst, men uppbrott är aldrig roliga och saknaden kommer nog alltid att finnas där. Jag saknar hur vi skrattade tillsammans och att vakna upp bredvid honom. Ja, usch. Det slutade inte trevligt detta inlägget men allt är inte ros hela tiden. Tyvärr...
Aja, nu ska jag se på Alcatraz, en serie som började visas i måndags, tänkte också se wermland forever, riktigt kul tror jag den serien kommer bli =)
Dessa fina temuggar fick jag av Frida. Ställde dom på hörnskåpet så länge. De ska bli väl använda =)

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0