Yesterday, all my problems seemed so far away.

Herrejisses vilken kväll det blev i går. Nu mår jag som jag förtjänar kan man säga utan att överdriva. Det var dock jättetrevligt det jag minns för det blev lite suddigt fram vid 3-tiden på natten.
Men vi började kvällen med småprat och lite gott i glasen sedan tog vi fram qube och spelade fram tills vi gick in till stan vid 00. Det var rätt mycket folk och eftersom jag går ut i Uddevalla typ en gång var 4e månad så var det roligt att träffa många man inte ser så ofta =) (Förövrigt har Uddevalla sveriges sämsta krog-miljö, tom Trollhättan är bättre)
Tog inga bilder i går direkt men jag bjuder på de få jag tog i alla fall.
-
Fantasifullt =)
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0