Sköna Söndag.

När jag ändå är i farten passar jag på att lägga in ett till inlägg. Jag har precis fått i mig en jäkligt sen frukost då eftersom att det blev jäkligt sent i går och nu sitter jag och funderar på vart dagen ska ta mig.
Det blir nog dessvärre plugg fram tills 15 då jag ska träna med Pernilla. Efter träningen ska jag och bästa mamma äta middag, blir nog en riktigt söndagsmiddag tror jag och efter det bär jag mig upp mot far och bröder.
I morgon är det praktik för mig på munkdals vårdcentral, hur kul det nu ska bli återstår att se, trivs inte som fisken i vattnet på det stället men endast 6 dagar kvar nu sammanlagt.
Jag fick förresten en grym överraskning av Frida i går, hon hade gjort ett så fint och fantasirikt fotoalbbum från Alanya och jag blev verkligen sååååå glad =)
Framsidan =)
-
Nu fortsätter jag dagen så som skrivit ovan, med plugg och träning vill säga.
Ha en underbar söndag allesammans!


Bjuder på en bild på mig i nuläget
/ Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0