Morgonstund.

God morgon alla morgonpigga

Nu har jag alldeles precis ätit upp min frukost bestående av havregynsgröt och ägg. Jag börjar så smått gilla mina nya rutiner med morgonpromenad på 3 km och havregryn till frukost. Främst för min älskade Zicos skull, han mår riktigt bra av det.
Om 25 minuter går min buss till skolan där jag kommer tillbringa en mycket lång dag i dag. Men när jag kommer hem ska jag ha egentid med världens bästa mamma, vi ska beställa någon god mat och prata. Förhoppningsvist försöka titta närmare på ett datum för London i december. Var inne och kolla flygbiljetter i förrgår och det var inte alls dyrt. För fyra personer tur och retur ca 1800 kr. Inte fy skam. Så i december blir det helt enkelt London, hoppas bästa Pernilla vill följa med också <3
Ha en grymme Tisdag.

/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klart jag villllllll :D :D

2011-09-06 @ 16:47:20
URL: http://anjapillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0