Äntligen.

Äntligen mål, har suttit och funderat på att stänga av fotbollen nu sedan 15 minuter in i spelet men så äntligen i ca 65:e minuten kom målet, och då blev det två täta, det vill säga alldeles för sent för att jag egentligen ska orka kolla på fotboll. Jag har blivit en riktig medvindssupporter det senaste och jag borde egentligen skämmas eftersom min familj, framförallt de utav manligt kön (som majoriteten är) lever för denna sport. Det är alltid sport på tv:n och jag tror ingen fotbollsmatch i världshistorien går förlorad. Ett plus med detta intresse är väl att jag blir bjuden till Milano i November för att se Milan - Barcelona =)  

I övrigt har jag haft en väldigt bra tisdag. Nu på kvällen har jag varit hos mamma och jag kommer sova över här också, myyys. Har ätit lite thaiinspirerat och druckit lakritste framför idol. I morgon är jag "ledig" men jag måste plugga i alla fall några timmar. Men ska gå min dagliga morgonpromenad och även hinna träna också, behöver shoppa men har förbudit mig själv ända tills jag har rensat garderoben...

Hoppas ni haft en fin dag allesammans


Lägg märke till Pernillas min bakom mig =P

/ Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0