20:31

I brist på andra rubriker blir det datum eller tids markeringar =) Har dålig fantasi för tillfället.


Denna måndag har varit mycket bra, känner att hösten är på gång men jag gillar det faktiskt. I helgen fick jag tänt massor av levande ljus när P var på besök och det var ritkigt mysigt fasktiskt. Nu får man gosa in sig rejält i stora tröjor, ponchos med mera. Jag har varit i skolan en sväng och efter det så blev det en lunch med bästa Pernilla och Johan, älskar dem såå mycket. Riktigt goda vänner alltså och framförallt världens finaste par. Jag har även hunnit med att samla ihop turkietbilder från Pernilla så nu är det bara Martes och Fridas bilder kvar sen blir det att framkalla och göra en lättare variant av scrapbooking. Älskar att sätta in i fotoalbum och skriva passande kommentarer. Roligt att ha senare istället för bara datan. Det blev även en träningsrunda och när jag kom hem hade Charlotte gjort kvällsmat, vi har knappt setts på en vecka så även om man är sambos så kan det bli så ibland, hon hade kokat ägg skivat upp avokado och köpt bigaråer till efterrätt, mums! Nu ska jag se avsnitt 4-6 av true talent älskade program, sååå bra enligt mig och sedan ska jag lägga mig med Jo Nesbö i högsta hugg.
I morgon blir det en lång dag i skolan. Ska även försöka lägga ut lite turkietbilder i morgon samt lite shopping.
Sleep tight

/ Kärlek


Jag och min fina sambo Charlotte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0