08-09-2011

Vilken härlig dag jag haft idag.
Vädret har ju varit på topp också vilket gör det hela ännu bättre. Dagen startade som vanligt med morgonpromenad och heldagen i skolan var dock inte så lärorik men det är alltid fantastiskt att umgås med mina godingar till klasskompisar, det är det bästa med skolan.
När jag kom hem tog jag mig ut i höstvädret med Zico och tränade lite, lekte med han och bara myste tillsammans med honom. Min älskade vovve <3
Nu kom jag precis hem från bästa Frida, vi beställde mat hem till henne sedan så satt vi och tittade på alla sjukt roliga bilder från Alanya, jag vill tillbaka typ nu. Är riktigt avis på Pernilla som även var på favvo restaurangen idag och hälsade från oss alla. Jag har på känn att det blir en tur nästa år igen, ett stort gäng. Jag som brukar vara för nya ställen tror nog att jag kommer tycka alanya låter bra 2012 också, billigt, sol, härliga människor. Så om ngra dagar blir det en bildbomb, nackdelen är ju all tid det tar att lägga ut.
Nu har jag kokat te-vatten så det blir en kopp te framför webb-tv:n och True talent innan jag kryper till kojs.
I morgon är det äntligen fredag och då blir det restaurang med D och kanske bio. På lördag väntar säkerligen festligheter.
( Min älskade mamma hämtade mig förresten från Frida och hon hade med sig massa fina presenter till mig, min älskade. En tunika, en kofta, ett par träningsbyxor, en ring och en donut "som jag inte vet hur jag använder" hon är bara för go min mamma)


-

-

-


/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: charlotte

Alanya nästa år låter som en jäkligt bra ide ;D

2011-09-10 @ 23:01:03
URL: http://charlottelagergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0