Weeks passing by.

Tiden bara rinner iväg ibland hinner man inte stanna upp och känna efter. Men jag är lycklig, jag har mina vänner, Dennis och min underbara familj. Det känns härligt att veta när dagarna går så här fort och man känner sig otillräcklig inför sina nära.
Men jag lever och mår bra men skolan tar överhand. Det är roligt men svårt.
Det var en liten avstickare men men...
Nu har jag precis betalat alla räkningar, var riktigt mycket denna månaden, kurslitteratur för över 1500 kronor. Man är ju lite bortskämd över sommaren också med bra lön så denna månaden känns extra tung då man haft tre månader med relativt gott ställt....aja, har mina föräldrar om det skulle krisa som tur är.
Nog om tråkigheter... Denna helgen som var, var typ den bästa på länge. ÅÅh så trevligt jag hade, var i Norge och träffade mina vänner där över god middag och massa gott att dricka. Härligt Härligt.
Nu tar jag några kvällen off för att ta tag i hemmaplugget på torsdag igen. Man måste få unna sig lite och vi går ändå i skolan på dagarna. Men på torsdag blir det full rulle igen.
Detta inlägget var nog väldigt flummigt men men sånt är det i bland.
Hoppas ni haft bra dagar

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0