Uppdatering.

Hejsvejs.
Nu ska jag försöka uppdatera flitigare mina vänner. Ska försöka ta tag i detta igen efter ca två veckor uppehåll. Jag har haft otroligt mycket att göra det senaste mest med skolan men även lite andra saker.
Ska lägga upp lite bilder senare. Jag har även shoppat massa nytt till hösten som jag lägger ut imorgon eller till veckan.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen blir det att börja göra i ordning mig inför kvällen. Ska ut och svira i göteborg så tåget går 1730 det kommer antagliegn bli grymt, vi har lite smått och fira jag och några utav favorittjejerna.
Pernilla och Johan kommer strax också, de ska på bröllopsfest så jag och Charlotte ska fixa Pernilla innan tillsammans med ett glas vin eller två.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0