Sådärja.

Såja. Nu har jag intagit soffläge efter en fartfylld dag med mycket gjort. Har varit i skolan, fått pappas bästa torskgryta med mina goda bröder och far samt fått tränat av mig på gymmet. Blev dock nästan rädd då jag fick hjärtklappning efter passet, har ju en sådan långdragen förskylning.
Nu har jag precis tagit mig en underbar dusch med scrub, rakning och både fotvård och hudvård efteråt. Tittar på bron nu och sedan blir det webtv med true talant.
I morgon ska jag ut på äventyr med mamma och Frida ska bli såå kul att träffa henne igen. Tittar även på london resor nu, det blir nog en i December, senast i januari. Ska ta med mig bästa Pernilla. Åh va kul det ska bli. Dennis överraskade mig med Krakow också i slutet av Mars. wiii.
Ha en fin kväll, underbaringar.


De produkter jag använder mig av just nu till mina hemmaspa, föredrar egentligen body shops produkter men oriflame är ett bra budjet alternativ. Här är både foot scrub, foot creme, body scrup, body milk och ett härligt balm till torra partier på kroppen så som armbågar, läppar osv (den är verkligen att rekomendera)
-

Detta är min kvällsmat, grovt färskt bröd med kalkon och avokado, samt en kopp rabarber-vanilj te.

/ Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0