Ny vecka.

Nu har vi en ny vecka att se fram emot, för min del ser det likandant ut som förra veckan, en lugn vecka men med mycket plugg. Hoppas att helgen blir mer befriande menjag har tenta på måndag så vi får se hur det blir med den saken.
Jag har vart i skolan idag och känner mig faktiskt ganska omotiverad idag, tycker läkemedelsberäkningen är svår och finner somsagt ingen motivation till att sätta mig nu med räkningarna, jag kommer att ta en paus ikväll så får jag köra hårt resten av veckan. I morgon ska jag försöka träna också, body pump. Hoppas jag kan få mitt arsle dit bara!
Nu sitter jag och tittar på sjukhuset på trean och halv åtta börjar favoriten treu talant, appropå det så tycker jag det var tråkigt att Robert fick åka i går, hade hellre sett ida åka ut, men men så är det. Kommer koka tevatten nu och ta en kopp honungste. I kväll kommer även den som dräper på tv 4 så det ska jag också se.
En riktig tv nörd har jag blivit märker jag.
Vad ser ni på just nu?
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0