Mysvecka.

Förra veckan hade jag en riktig mysvecka, dock var det mycket plugg eftersom fredagen var dagen för farmakologitentan. Hur det gick är jag inte riktigt säker på faktiskt men jag hoppas givetvist att jag klarade den.
Så inom några veckor nu får vi reda på två tentor. Håll era tummar.
Jag var även hundvakt för Sofie, godingen själv. Hundarna har haft riktigt mysigt i hop och vi har tagit långa promenader i höstvädret mellan plugget.
Jag var en sväng hos Dennis tis-ons också och vi hade lite vardagslyx med en go tillagad laxmiddag och nikita-maraton på kvällen (man får allt ta sig sådana kvällar också).
Zico vill redan ha sommar, så han får bada. Detta var ett lite för litet ställe för honom...
-

Godingarna i min säng, älskar dom sååå mycket. (Nu ligger min stora och snarkar bredvid mig i soffan, han snarkar som en riktig karl)
-

En bild på kvällsmys med varm choklad och levande ljus, jag och Charlotte kan det där med att livsnjuta =)

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0