Just nu!

Fredagsmys med lillebror har stått på schemat i kväll. Lagat hemmagjord pizza och sett på idol. Haft en otroligt bra dag men tyvärr så var jag på akuten och fick reda på att jag har lunginflammation och har antagligen haft det ett tag, har tränat och alltihop ju. Vilken tur att jag inte dött typ. Men i alla fall så mår jag helt ok, lungorna gör ju ont och jag hostar som en dåre men jag trodde det mest var rethosta som har gjort så att man fått smärta i lungorna.. Anyway, nu sitter jag och tittar på panorama activity verkar som om detta är fake alltså. Men oavsett så njuter jag fredagskvällen ihop med Ben and Jerrys. Denna sorten blir inte min favorit men visst var den god.

 

Hoppas ni alla haft en bedårande fredag, nu är det helg.

/ Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0