Early night.

Tisdagen har gått och jag sitter helt utmattad vid datan och uppdaterar min iphone. Har haft fullt upp med plugg i dag med, matten sätter sig lite mer för varje dag som går nu så jag hoppas det är helt 100 på måndag.
Det har varit ett riktigt regnoväder idag och dagen började med att jag blev helt dränkt på morgonpromenaden, det värsta av allt var att jag tog den till mamma och skulle sedan direkt till bussen vilket resulterade i att jag var helt genomblöt när jag kom till bussen, fy. Det hjälper mig inte att bli frisk i alla fall.
Annars idag har jag haft en sådan sjuk ryggvärk, måste nog sökaför detta nu, känns helt hopplöst att vara en yngling och ha dessa ryggsmärtor. Fy.
I morgon är det återigen skola men ska visa några överaskningar mamma kom med idag, min bästa mamma. Fick en fin tröja och en jättefin blus av henne som hon kom hem med <3
Nu ska jag nattkissa med Zico sedan blir det att gosa ner sig i sängen med antingen en bok eller en film.
Sleep tight godingar för det ska jag göra


-

-

-

Några purfärska bilder från min iphone app - Old Photo Pro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0