Änu en vecka har gått.

Nu blev det ännu en veckas uppehåll men känns som att bloggen inte kan vara första prioritet när man har massor utav saker att göra. Jag trodde ju att det skulle bli förhållandevis lugnt efter tentan men tji fick jag, hårdare tempo än aldrig förr.
I alla fall så hade jag en mysig fredag i går med en lugn middag med Charlotte och två glas vin, sedan satt vi bredvid varandra och nörda wordfeud hela kvällen till idol *hihi*
Vaknade supertidigt i dag av mig själv, kl 8 redan, men eftersom vi ska ut på äventyr i dag så gick jag upp, jag somna inte om (kors i taket), så nu sitter jag och äter frukost, kaffet var slut till min besvikelse så det fick bli söderte med en tesked honung i. I och för sig är det världens bästa morgonte, mums.
Strax ger jag mig ut på en långpromenad och sedan vid 11 bär det av till Norge och en fartfylld dag med massa vänner =)
Det dukade bordet igår, det serverades grillad kyckling, potatisgratäng med paprika och ost och en god grekisk sallad =)
Och här är min vinst över Charlotte.... haha
Ha en fin helg

/ Kärlek

( Det kommer komma uppdateringar till veckan men mina nya inköp och lite annat)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0