12:58

Klockan närmar sig ett och det känns inte som om jag blir mycket klokare av att sitta och plugga. Är lite småsjuk med lite lätt feber och det gör inte det hela lättare. Ska ta en paus nu och plugga mer i kväll, har suttit i kanske bara tre effektiva timmar men det är så svårt att få in det i skallen när man känner sig varm, när det rinner ur näsan och när man hostar.
Ska en sväng förbi apoteket nu för att köpa mig halstabletter och citrusfrukter, vill bli frisk snabbt.
Annars är det bra, väntar spänt på några beställningar jag gjort =)
Ungefär så här ser jag ut och känner mig nu :-/
/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: pernilla

min heting <3

2011-10-11 @ 15:29:25
URL: http://anjapillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0