Torsdag.

Nu går vi mot helg igen som jag brukar skriva går tiden jäkligt fort. Jag har haft en skitbra vecka, har gjort min sista praktik på munkedals vårdcentral och jag känner mignöjd med det.
I går bjöd älskade storebror på Fajitas hemma hos honom, blev att vi även tittade lite på tv:n hos honom och tjöta lite, jag han och lillebror. Så mysigt med syskontid, vi börjar bli riktigt rba på det nu.
Nu sitter jag här utvilad, somnade 22 i går och vaknade 10 idag, riktigt nice. Nu ska jag slå upp skolböckerna för plugg i tre timmar, måste bli färdig innan studiekamraten Evelina kommer kl 14. Så skynda på Sandra.
Ha en grym dag!

/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Malin

update tack :D och gärna mera bilder :)

2011-11-10 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0