Söndagspromenad.

I går fick Robin med mig på en riktigt lång promenad det blev en promenad på ca 3h och 45 min, och i längdmässigt kom vi ca 2,5-3 mil. Vi gick genom skogen förbi ålslån och upp till hällestugan. Riktigt skönt, samt riktigt mycket nostalgikänslor kom fram. Var ju flera gånger i småskolan på ålslån och exprimenterade, upptäckte naturen. Kom i håg den mannen som alltid var på ålslån och höll i detta, han var så mysig han. Alla barnen sprang till honom när vi såg honom och kramade honom så hårt så hårt. Hehe, tider det.
Vi bestämde oss även för att ta med kaffe, saft och lite gott och äta till nästa gång som bli redan till veckan om nu vädret håller i sig =)
-
Robin och Liven.
-
Och så här trött var min kille efter denna promenad. Snarkandes vill jag bara tillägga.
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0