Praktikvecka.

Då har jag äntligen trätt in i veckan som är den sista praktikveckan på munkedals vårdcentral ska bli så skönt att ta ett ytterligare steg i utvecklingen med ny praktikplats.
Jag har haft en jättebra dag men jag är trött som få, haft en ritkigt rolig helg också minsann helt sjukt rolig. Visar lite bilder och skriver lite mer om det i morgon.
Nu väntar snart sängen med en ljudbok i mina öron, saknar min skatt mycket just nu också så lite självömkning är på sin plats.
Imorgon ska jag försöka få min rumpa till gymmet plus att jag ska stöka undan en massa plugg. Hoppas ni får en fin vecka allesammans, det ska jag ha, en underbar sådan.
-
Bjuder på två bilder på mig och helgens halloweenvärdinna A-M (världens underbaraste själ) Den första bilden är från deras båt och den andra bilden är från en karusell. =-)
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0