Ny vecka.

Tisdag är dagen idag och jag sitter hemma hos D och har försökt plugga lite. Har inte kommit ngn vart så jag unnar mig nog en hel dag off och tar tag i det från tidig morgon i morgon istället.
Min helg var riktigt grym, fredagen var jag som skrivit med Robin hela kvällen och blev bjuden på räkor hos Far. Lördagen blev en spontan utekväll med sambo, vi hade också grymt roligt, hängde med brosan hela kvällen. Alltid lika trevligt.
Söndagen var det fars dag, så jag lagade till fläskfile med kantarellsås och potatisgratäng till honom och bröderna. Sedan fick han en krimroman av mig i present. Efter det så blev det myskväll med Charlotte till True Talant finalen, såå glad att dimitri vann =) Är ju som känt en ritkig true talant nörd.
Nej nu ska jag värma lite grönsakssoppa och slå mig ner i soffan til Covert affairs i väntan på att D kommer hem från jobbet då det blir en god sallad till middag =)
/ Kärlek




-

I brist på bilder från Lördagen bjuder jag på två bilder från våren 2010 =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0