Monday morning.

Jag försökte söndagsblogga i går från bloggappen men den fungerade ju sisådär, någon mer som har problem med den?
Förövrigt har jag haft en jättefin helg, vart på julbord och skrattat massor. Sitter nu och funderar på vart denna vecka ska ta mig. Det jag vet är i alla fall att jag ska plugga i dag och sedan på fika med goa tjejer i kväll. Vi ska köra en reunion på turkietresan. Alla har ju så fullt upp på dagarna så man hinner knappt ses.
Nu ska jag börja skriva om cirkulationssjukdomar.. Yes, Here we go!
image description
Jag som jag sitter nu i en gosig stickad tröja =)
-
Med Kaffet påfyllt i min SagaForm termosmugg klarar jag mig en stund =)
/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0