Lite off.

Har haft en fin vecka men den har varit busy som vanligt. Har i alla fall precis plockat fram adventsljusen och adventsstaken, så dom ska tändas upp i morgon. Det fattas bara lite glödlampor och batterier samt röda kronljus sen är det färdigt. Jobbat kväll i kväll så passade på nu när jag hade lite tid. Funderar även på att köpa ngn passande prydnadskudde eller två (inte sådär överdrivet juliga men mina indiska kuddar passar inte temat jul direkt bra) i morgon.
image description
-
I morgon blir det shopping i göteborg. Ska bli jättemysigt. Har även fått hem ett paket på posten med lite fina plagg i som jag ska visa frampå. Så hörs i morgon. Nu ska jag bädda ner mig.
/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad önskar du dig i julklapp gumman :D?? <3

2011-11-27 @ 20:23:13
URL: http://anjapillan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tycker det är svårt men kanske ett blomarrangemang hehe

2011-11-27 @ 20:38:22
URL: http://karinsandratherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0